Jau nebetoli iki kokybiškos PCB

Savaitgalis atėjo ir kaip visuomet aš prie savo reikalų, na ir nenuostabu, kad vėl tobulinu savo montažinių plokščių gamybos technologijas 😀 . Šį kartą sudėjau beveik viską ką bandžiau ankščiau atskirai , išskyrūs skylių dengimą variu .

Beveik pavykęs rezultatas

Taigi , Pagal vieną šiek tiek patobulinta schemutę suprojektavau jos montažinę plokštę. Vėliau kaip ir visuomet ją išgraviravau. Variui graviruoti naudoju tokius nustatymus:

  • Graviravimo greitis : 500 mm/min ,
  • Graviravimo gylis : 0.08mm ,
  • Graviravimo antgalis 30º  x 0.2 mm ,
  • Frezavimo greitis 300 mm/min ( 5 kartai po 0.3 mm ),
  • Gręžimo greitis 350mm/min ,

Žinoma , viskas klostėsi gerai iki kol nenulūžo freza , dėl jog nustatymuose nustačiau per didelį frezavimo gylį t.y. 0,5mm vietoje 0,3mm. To pasekoje teko PCB išsipjauti senoviniu rankiniu būdu , kas vėliau smarkiai turėjo įtakos galutiniam rezultatui.

Taip pat išsibandžiau lenkiškus miltelius skirtus vario dengimui alavu ( kai sulauksiu triokarbamido pasigaminsiu šio chemikalo alternatyvą ) .

Stebuklingi milteliai

Montažines plokštes po mechaninių apdirbimų šiame tirpale laikiau apie 30 min , kogero tai buvo per ilgai , nes varis pasidengė tamsiai pilka spalva , kurios poliruojant ar šveičiant pašviesinti nelabai pavyko.

Lenkiškame tirpale po maždaug 2 min.
PCB po 30 min.  ( poliruotos ir švytrintos )

Na ir po dengimo alavu ėjo eilė dažymui , čia kaip ir neturėjo kilti problemų tačiau , būtent šioje vietoje koją pakišo senamadiškas plokščių pjovimas , kuris nebuvo tikslus kaip kad tai būtų padariusios CNC staklės .

Pirmasis dažymas – nesėkmingas

Kaip nuotraukoje matyti dėl nelygaus pjūvio , neteisingai buvo parinkos lazerio  X ir Y kriptys , dėl to visas dažų sluoksnis pasislinko .

Pakartotinai bandžiau dar su 2- jomis plokštėmis .

Geriausiai sulygintas sluoksnis X ir Y ašių atžvilgiu

Na , o vėliau dar pasimėginau ir paspalvinti tokiu pat metodu ir dalių pavadinimas, tačiau vėl gavosi ne taip kaip norėjau – užrašai pasisuko ir pasislinko ( pirmoji straipsnio nuotrauka ).

Tai va šiokios tokios pastabos sau :

  • Tolygiau tepti dažus .
  • Frezuoti 0.3 mm gylį 300 mm/min greičiu arba lėčiau ir gyliau .
  • PCB centravimas X ir Y ašių atžvilgiu dažymo metu .

 

KategorijosPCB

Leave a Reply

avatar
  Prenumeruoti  
Pranešti apie